21 Ekim 2007

BİTTER ÇİKOLATALI TOPLAR-MİNİK ELLER MUTFAKTA


Bu tarifi eltoş'um küçük sude'si ile beraber hazırladı.Bana da onları resimlemek kaldı.Bu ölçü kalabalık misafir gurubuna yetecek kadardır.Afiyet olsun.
*
MALZEMELER;
4 sıra petibör bisküvi
1 bardak öğütülmüş fındık
3/2 bardak pudra şekeri
1 yumurta
2 bardak süt
2 ç.k. kakao
1/2 paket eritilmiş margarin
1 çay bardağı rendelenmiş bitter çikolata
*
SÜSLEME İÇİN;
Renkli şekerleme
Hindistan cevizi
Antep fıstığı(öğütülmüş)
********************

14 yorum:

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba Semra,

Eltinin ve kızının ellerine sağlık çok lezzetli olmuştur eminim,minik ellerin değdiği herşey lezzetli oluyor.


sevgiler...

NiNo dedi ki...

cok guzeller minik elleri opuyorum

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Semra;
Sana iadei ziyarete geldim. Blogun oldukça hoş, pratik ve güzel tarifler var. Özellikle makarnalı böreğin çok hoşuma gitti deneyeceğim en kısa zamanda. Sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

Ninicik elleriyle yapmis eltinin kizi,eltininde minik elin sahibininde ellerine saglik

bir demet feslegen dedi ki...

Çok lezzetli ve bir atımlık olması pratik görünüyor...Ellerinize sağlık...
Sevgiler

Hatice dedi ki...

merhaba Semra, minik el ve anneciğinin ellerine sağlık, çok güzel görünüyor, görüşmek üzere, sevgiler...

Tijen dedi ki...

Ne güzel bir bakış açısı. Hiç aklıma gelmezdi! (Çileklere bıraktığın yorum için yani, yanlış anlaşılmasın)

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Semra'cim, bu minik toplari tek tek hazirlayan Sude'nin ve sizlerin ellerine saglik, ne kadar da güzel bir calisma cikartmissiniz. Gercekte tek tek yuvarlamak sabir isi. Ama cocuklar icin gayet zevkli ve de hic yormayan bir calisma oluyor bu tür seyler öyle degil mi?

Hoscakal canim ve Sude ile seni de öpüyorum..

Nilay Cinisli dedi ki...

Semracığım,
Elticiğinin ve güzel elli kızı Sudenin ellerine sağlık..Seni linklerime ekliyorum bilgin olsun..sevgiler

Adsız dedi ki...

Selam canım,
Bu ne güzel bir şey böyle, çikolata canavarı olarak çok beğendim.
Ayrıca diğer tariflerinde çok güzel bayıldım, rejim bozduran site bu yaa :)
Sevgiler,
Melek

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Semra emeği geçen herkesin eline sağlık diyelim.Çok güzel olmuşlar
sevgiler...

serinmavi dedi ki...

Minik Sude'nin emeğine sağlık,öpüyorum o minik elleri....

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Çok güzeller. Elerine sağlık miniğin.Sevgiler....

Selen dedi ki...

Sevgili Semra ve Sude,
Katılımınıza çok teşekkürler. Ellerinize sağlık..