11 Kasım 2007

187. SAYFA OYUNU

Sevgili tuba beni 187. sayfa oyununa davet etmiş.cnm teşekkür ediyorum.Bana çok ilginç gelen ve okumanızı tavsiye edeceğim bir kitap.severek okuyorum.
YAZAR: Muhammet bozdağ
KİTABIN ADI:İstemenin esrarı

"Aynı vahim kusuru farklı biçimde işleme tehlikesiyle karşı karşıyayız;Kimileri türbelerde mum yakar,para atar,türbelerin eşiklerini öper.Türbelerin önünde Evrenin sahibi'ni unutarak,şeyhten, veliden isterler:'Şeyhim,bana çocuk ver,bana zenginlik nasip eyle,aileme mutluluk ver' gibi sözler dile getirirler.Bu denli açıkca dile getirmeseler de,bunları yapabilecek kudretin velinin kendisi olduğu gibi yanlış bir hisse kapılırlar.Velilerden sadece şefaat isteyebiliriz.
Diğer yandan,ruhsal önderlerin fedakar insanlara yakınlıkları ve koruyuculukları inanılmazdır.İnebolu'da yaşamış Osman Burgaz adında bir zat bilirim.Geceleri sabahlara kadar ,insanların sonsuz hayatlarının kurtarılmasına vesile olabilecek eserleri çoğaltıyordu.Bir gecenin zifiri karanlığında ,ıssız ilçenin sessiz bir sokağından evine dönerken,duyduğu sesle geri dönüyor.Karşısın da asırlar öncesinin kıyafetleriyle, Ay parlaklığında bir heybetle yüzleşiyor.Donup kalarak bakarken,şu cevabı alıyor:Korkma,ben Ömer'im.Seni korumak üzere geldim.
Peygamberlerden,velilerden,Hz.hızır'dan,büyük alimlerden ruhsal beklentiler bekliyormuyuz?O zaman ruhsal önderlerimizi sevip onlara dua edelim.Taki varlıklarımız idraklerinde iyice yerleşsin.Böylece o önderler,bizimle tanışıklık ve yakınlık oluştursunlar...Milyarlarca insan diriliş meydanın da toplanıp şaşkınca koşuşturduğunda,kalabalıklar arasında bizi tanıyıp bulsunlar.Bizi korkuların içerisinde dostsuz,rehbersiz ve kimsesiz terketmesinler.
Ruhsalönderlerle dost olmak evrenin çarkların da söz sahibi olmak demektir.Evren'in sınırsız sahibinin nezdinde sevilmek ve tüm göklerde tanınmak demektir."

Bende bu güzel oyuna sevgili Yaren ve ve Ayşe'yi davet ediyorum.
********************
Şimdilik bu tarifler,daha sonra diğerlerini de ekleyeceğim.

1 yorum:

Yaren dedi ki...

Canim cok tesekür ederim oyuna beni davet ettigin icin bende seve seve katiliyorum.Galiba okudugum kitaptan 187. sayfasini sayfama yazcam ve bir baska kisiyi davet etcem demi? dogru anlamisim ?
sevgiler.