17 Eylül 2007

KURU PATLICAN-BİBER DOLMASI


*
MALZEMELER;
kurutulmuş biber ve patlıcan
kıyma(aslında yağlı kıyma daha makbuldür ama ben az yağlısını tercih ettim)
pirinç
kuru soğan
domates
acı biber salçası
domates salçası
maydanoz
dolma baharatı
sumak
nar ekşisi
tuz
*
YAPILIŞI;

ölçü vermediğimin farkındasınız.Nekadar yapacağınıza göre ve nasıl sevdiğinize göre ölçüleri siz ayarlayacaksınız.(aslına bakarsanız çok sevdiğim içinmi neden bilmem ancak ya biberim kalır ya da dolma içinden ama bu sefer sadece 1 biber fire verdim:))Afiyet olsun.
********************

2 yorum:

Adsız dedi ki...

dolmalarda börülcede harika olmus ellerine saglik ben gelmeyeli neler yapmissin böyle masallah sevgiler görüsürüz canim öptüm

Adsız dedi ki...

çok severim patlıcan dolmasını nasılda canım çekti bak şimdi ellerine sağlıkkk